Poprvé se to, čemu dnes říkáme marketing, začíná objevovat v USA na konci 19. století. Tehdy byla konkurence slabá, zboží si bylo velmi podobné a poptávka převažovala nad nabídkou. Bylo to období tzv. výrobně orientovaného marketingu - lidé kupovali pouze to, co museli koupit, propagace i distribuce tak byla velmi jednoduchá. V prvním desetiletí minulého století ale začínají vznikat první přebytky zboží jako následek přesycení některých trhů, tuto situaci se snažili výrobci řešit. Průkopníkem, právě v automobilovém průmyslu, byl Henry Ford. Pomocí nové koncepce automobilu a nových metod propagace svých výrobků docílil velkého úspěchu.
Zakopaný pes
K čemu mi je marketing?
Je potřeba reklama?
Proč evidovat zákazníky?
Jak komunikovat s okolím?
Co zvládnete před reklamním oslovením
- určení cíle, víme kolik chceme,
- známe komu,
- grafické sladění firmy - kampaně, tvorbu loga, sloganu,
- prezentace v médiích (internet, tisk, TV,...).
Co víte po reklamní kampani
- víme jak hodně,
- víme co dál.
Jestli si nejste alespoň v jednom bodě jisti, zeptejte se...
Naše realizace, zkušenosti
- Mediální strategie pro hedge fondy (tištěná média, TV, internet).
- Lobbing, konferenční aktivity.
- Rebrand finanční skupiny obchodníka s cennými papíry (nové logo, internet, prezentační materiály).
- Pojmenování nových úvěrových produktů.
- CRM systém obsluhy klientů, realizace u podílových fondů.
- Tvorba firemních internetových prezentací, internetové obchody.
- Zajištění reklamní kampaně (na Seznam.cz, www.zlatakoruna.cz,...)
- Reklamní prezentační materiály (reklamní přílože k výpisům z bankovních účtů, informační brožury, novoročenky, rollbannery).
- Argumentační materiály pro distribuční síť stavební spořitelny.